Utbildning i HQ i gothenburgo.

Guuuuuuud vad trött jag är Nu. är inte van att gå upp halv sju.
Och absolut inte vad vid att sitta i skolabänken x antal timmar och lyssna
på en gubbe som rabblar massa information. Det var dock lärorikt men det
mest kändes som jag hade någorlunda koll på. Kaxig som man är, trots att vissa
har på problem med det. Någon ska man väl ändå få känna att man har koll på.
Känner mig så vilsen och osäker i så mycket annat så det räcker. Blev lite off när jag kom
hem och kände väl mest för att ta ett feting lån eller sälja mina inre organ och
lämna stan för soliga breddgrader.

Bara 22 timmar tills jag får träffa A, längtar som faaeeen. Han är den som kan få
mig att vända på en nanosekund, från att känns mig som den olyckligaste flickan i världen
till den lyckligaste. Livet hade inte varit desamma utan dig, vill aldrig gå tillbaka till hur
mitt liv såg ut innan jag träffade dig då du får mig att se bara ljus i framtiden. Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0