tisssssdag

Ohh shit vad jag är trött, gått i dvala hela dagen lång.
Hade Malin här på middag ikväll. Köttfärsås o spagetti, vin och tända ljus stod
på menyn=) Mycket trevligt. Blir nog en fin traditionen av de där så ;)
Nu ä man bara seg o mätt i magen. Imån står de jobb och tvätt på menyn. Lunch med Mami
med så.

Känns som blogg lusten har försvunnit lite, vart vet jag inte.
Kanske har med detta blogg förbudet jag fått av chefen. =)

Längtar efter Älsklingen, det är nog de som mest snurrar i
mitt lilla förvirrade huvud. Ligger i detta nu o kollar när han strippar för mig
på webcam=) Neee riktigt så allvarligt är de inte men de blir de nog på Fredag.
Undra om man fick skriva så hära.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0