Telianer= Telia people.

Gårdagen var jätte najs. Började i hemma hos A och telianera ramlade in vid 6-7 tiden.
Mycke dricka, flamms och Mario Cart =)
När vi fått i oss tillräckligt så begav vi oss ner till en ställe som både hade restaurang
och bowling. Jag fick en god planka att tugga på, lite träig men men  ;)
Två timmars bowling efter de och drinkar som kom i stadig ström. slutade
bowla efter en timme då min tumme inte klarade av mera. Vid tolv tiden begav vi oss hem i
Norrköpingsnatten. Lyckad kväll och trevligt att träffa nya människor även fast jag alltid
ska spela lite matyr innan o få för mig att nya människor är det läskigaste som finns.Suuuuuucka!

Nu väntar jag på att A ska komma hem med lite vänner då de blir mera tvspel, haha tror jag
är frälst=) O sen ska vi äta upp alla onyttigheter som finns här så vi har något att träna bort nästa veckan.
Åker hem i morgon vid 06.10, då kommer jag till Jkpg tills jag börjar jobba vid nio tiden. Shiiit, men vad gör man
inte för kärleken ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0