jag går på högtryck.

Alltså ibland skulle det vara spännande och kolla hur mina hjärnceller arbetar.
Känns nämligen som det går på högtryck där inne och att det håller på att explodera.
Man kanske inte alltid kan tro det men jag tänker så himlans mycket. Minsta lilla och jag
överanalyserar, vrider och vräder och kan komma till dom mest vrickade slutsatserna.
Önskar ibland att jag bara kunde leva som jag lär och ta dagen och allt som det kommer och bara njuta.

Om 3 timmar går jag ifrån jobbet och mot en buss till Norrköping och A. Ska bli så skönt.
Sen blir det bara ta det lugnt med några öl och tv-spel. Imorgon hoppas jag på en härlig sovmorgon. Känns som det behövs. Har ju som sagt så mycke tankar och funderingar som rör sig i mitt lilla huvud och gör mig utmattad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0