Happy lördag.

Heeeeeeeej.
Låg i sängen ända till 12 idag, rekord kanske=) Inte lätt
att slita sig när man har ett stycke het karl jämte sig ;)
Frukosten är intagen och jag drack Thé i min NYA fina kopp som jag fick av
A, han vet att jag är en sucker för Thé =) Sitter och kollar på när han spelar Mario Cart.
Assss skoj, trodde inte jag skulle gilla att spela massa tvspel men barnasinnet finns
fortfarande där =) A blev nog förvånad och road utav mig igår när jag spelade. Jag blir väldigt engagerad
och använder hela kroppen när jag kör och drar flera härliga ramsor som nog inte
skulle uppskattas i kyrkan, vilken tur då att jag snart har gått ur den. Neee dags att göra sig iordning då vi ska trotsa vädret och köpa glass ute idag.
Ikväll står det förfest, middag och bowling på schemat ihop med lite andra Telianare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0