GirlyGirl, yeah that´s me

Godkväll

Sen jag kom hem från Jobbet och mataffären
så har jag bara ägnat mig åt mig själv förutom då svabbade av golvet.
Tagit fotbad och målat naglar och haft en sådan cool ansiktsmask på mig
då man dra bort den är det ett ansikte av de hela, Mmmm shit vad intresseklubben antecknar.
Speciellt Annie. Riktigt kristet i bloggen tycker hon. I´m going over to the dark side..
Men allvarligt min Mamma läser bloggen, kan ju inte dra historierna när jag slaktar getter och
och drar av vingar av fjärilar...

Om 24 timmar är A här. Känns lite surrealistiskt faktiskt. Har varit ifrån varandra
så länge nu. Blir de blir de ändring på framöver.

Haft dumma kropps tankar idag med, som vanligt. Slår mig ibland
när jag kollar på kort på mig själv så kommer jag ihåg tankarna på den tjejen och dom är precis samma som
idag, -Vad ful jag är, Vad tjock jag, Hur ska Någon komma att älska mig ?
Och det spelar ingen roll om det är kort från förra året eller för 15 år sedan.
Det är skrämmande, då jag ändå tycker att jag utvecklas hela tiden och till det positiva.
Jag är ju inte samma tjej som jag var för 3 år sedan eller är det just det att jag är precis likadan?
Nej uscha Nu kom jag ju helt ifrån mitt trevliga inlägg.

Känns som att jag skulle kunna skriva om detta en evighet.
Det läskiga är nog ändå hur mycket man kan spela för omvärlden. Få dom
att tro att man är stark och har världens bästa självförtroende eller det är nog så
att ingen vill kännas vid vad som verkligen ligger under ytan.

Jaja fake it, til you make it....

Kommentarer
Postat av: annie

Jag älskar dig! även om du sakta sakta blir kristen...eller ännu värre... frälst!?!?!? hihih.. du får ha de så mysigt i helgen nu då... vi är ju nere i danmark och lund... shopping shopping... puss puss

2008-04-04 @ 10:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0