Winnerbäck äntligen..

Har i flera år gått och tänkt att gå på en konsert och ikväll blev det äntligen av.. jag o Lasse äntligen ;)

Gick med min kära vän Tom (världens grymaste gitarrist o winnerbäck gropie) och hans lillasyster Becka.
Men jag ska lära mig att ta jympadojjor inte 5 cm klack, aj aj mina fötter=)
Neee mera Lasse ska de blir, han får mig att må så bra!






..Du, jag har känt dej nu i 6 dagar och du har fångat mig. Du är i mina tankar hela tiden. Visste inte att någon skulle få den platsen i mitt hjärta så fort, hade ju tappat hoppet. Så kommer Du från ingenstanns o skakar min värld. Skulle vilja skrika ut.. men omständigheter håller mig tillbaka..

Kommentarer
Postat av: Emma

haha ja du jossi. det är den kvällen på vip som spökar i bakhuvudet.. har tillome gått igenom alternativet att inte dricka alls imorgon. Men hur skulle det gå till, hur gör man då liksom? haha nä men ska försöka att stå på benen hela kvällen, om jag inte blir nerlagd av nån snygg hunk =)
haha aaa vi ses ikväll. ska jag ta mando å komma till dig eller kommer du hit? puss

2007-12-07 @ 09:19:17
URL: http://emmaaema.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0