Webcam



Ännu en sak jag inte trodde skulle hända är att Josefin idag har gått o köpt en webcam, haha. Snacka om vad folk kan få en att göra =) Käre hjärtanes!

I butiken så var jag väldigt specifik(jaja ja kan inte stava) med att jag ville ha en billig och att jag blev snygg i den,     - Det behöver du nog inte oroa dig för säger säljaren, Naaaaaw, tänk vad dem har fått lära sig på sina säljutbildningar.

Installerat den nu iaf o bara väntar på att någon vill se mig live här, hallå någon??
Kvalitén kankse inte ä den bästa men som sagt jag ville ju se snygg ut o ju sämre pixlar så antar jag att jag har fått det jag frågade efter, visst är de väl härligt med självironi. folk som tar sig själva på för stort allvar måste ha förbaskat tråkigt=)

idag var det faktiskt inte så jätte spännande på jobbet, var nästan så jag ville vända när ja kom i morse och det hör inte till vanligheterna, jag är nämligen så där konstig som bara ääääälskar mitt jobb=) tur är väl d.


- fjärilar i magen, vad är det som händer med mig ? EKG kan ni hjälpa mig ?


          

Ja lite pixs på en del av lägenheten o ett på mig med rådjursögon.


Kommentarer
Postat av: joe

gick ju galant det där :)
Nästan lika vacker på webc. som i verkligheten :)

2007-12-11 @ 08:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0