Vin och guitarhero


hej hallå.
kvällen är väl till endå, då Emma och hennes vän Tommy varit hos mig. Druckit
lite och "spelat" guitarhero eller vad de skulle föreställa. Okej Tommy var ju grym, Emma gjorde vad hon
kunde och jag var katastrof, motoriken sitter ju inte i fingrarna tydlingen. men jag har
fått låna spelet under natten här just för att öva upp mina skills.
Ville ju inte göra bort mig totalt när A kommer.
Kommer jag förmodligen göra endå då han köpt Nintendo Wii idag.
Hmmm... dem lämnde mig här hemma hungrig, så jag hittade ett paket nuddlar i skåpet, men de hjälper väl inte=(

Sååå då var man ledig i iaf 5 dagar gött mos, men känns av någon anledning att det är massa att göra och hjälper ju inte när man inte vill annat än slappna av. har en väldigt inre stress som människa som jag försöker bli av med.
Mycke familjgrejer över familjen och just nu tycker jag inte att de är så spännande. Älskar ju min familj, men jag trivs bättre själv där jag får bara vara själv och lukta på blommorna. =)

Nu orkar jag inte blogga mer.
imån kanske.

A, jag vill ha dej hela tiden. natt som dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0