Söndag utan ångest.


Vad härligt var att vakna upp en söndag utan att känns att denna dagen är förstörd för att man varit ute o härjat. Mera såna här dagar helt klart=) Började med att slänga mig i soffan med frukost och nyhetsmorgon det lustiga var att kvällen innan när jag bara satt hemma började
jag läsa andras bloggar och hamnade hos en kille som heter Gabriel vars mamma har parkinsons sjukdom och han tar hand om henne på heltid och ser till att hon får en värdigt liv in i de sista, självklart var det ett inslag om just honom och hans mamma, hade just läst hans ord och nu fick man se hans verkligenhet. tårarna bränner när jag tänker på hur han offrar allt för en människa han älskar. så självklart men endå inte hos många.

Efter detta ialla fall så snurrade jag på mig skorna och stack ut o promenerade en sväng Behövde rensa tankarna, tog till o med en avstickare och la mig i ett solarium som jag hittade på vägen, brun som en pepparkaka eller inte... de är många dagar till jul=)
Men nu sitter jag hos päronen, blev nämligen hembjuden på middag men konstigt, sniff sniff det luktar inte mat någonstanns... ne just dem stack när jag kom och skulle iväg o shoppa och skala potatis ja det fick jag roa mig med, men som sagt vad gör man inte för dem man älskar ?!


image27
Tänkte nu i kylan ta en riktigt vacker sommarbild från mammas o pappas lägenhet =)

Kommentarer
Postat av: Joe

det där var verkligen en underbart vacker bild. Önskar jag stod brevid och höll om dig och bara njöt av utsikten

2007-12-16 @ 15:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0