Roser!


Idag är en dag som jag kommer komma ihåg i många herrans år.
Nämde för HAN, med stort H att Josefin aldrig fått roser i hela sitt liv och vad kommer inte in idag i butiken, jo ett blomsterbud med en bukett, trodde jag skulle trilla av stolen där jag satt.

Alla tittade på mig avundsjukt när jag med darrande händer tog imot dessa=) Lycka!
Sprang fort in bakom på lagret, mitt hjärta dunkade så hårt och där var dem 5 vackraste roserna jag någonsin sett och vad händer josefin gråter, gråter lycko tårar över sina fina blommor.

På kortet:

A rose for your smile,
a rose for your eyes,                                                   
a rose for your beauty,
and two for beeing you.
with Love.



Så nu har jag hängt upp dem så dem alltid kommer vara vackra!


Vill när jag endå är igång säga ursäkta till nära o kära att jag är en smula disträ, har nämligen så mycket annat som snurrar i mina tankar, känns som jag stigit in i en bubbla och aldrig mera vill komma ut=)
Men jag älskar Er, tvivla aldrig på de.

- hoppas bara detta går vägen, annars vet jag inte hur jag ska repa mig.
omständigheter, varför finns dem ?



Kommentarer
Postat av: joe

:)

2007-12-11 @ 21:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0