partydödare!


Ja igår var det alltså julbord på Harrys, kan ju bara säga att aldrig mera Harrys. då illa. slafsigare, geggigare snuskigare julbord har då jag aldrig varit på.. o vart var min janssonsfrestelse?
Ja den kanske stod mellan den grissmakande salamin och de skita tallrikarna.. är jag lite neggig kanske!
Ja men vad jag hörde fick vi betala 400 p.p för detta o då kräver jag klass. O jag drack ju öl men efter tredje flaskan hoff utan kolsyra så sjunker ju partyglädjen lite. jaja... gör om.gör rätt.

Sen bar det av med mina kära kollegor till ett av Telia headquerters(?) på Parkgatan, där va det lite halvröj men temat va tusen och en natt, det enda som som jag kunde assiocera detta till var att snart skulle det bli natt och det har de varit tusen gånger. Träffade lite andra vänner där o dansade jag gjorde jag med.

Sen blev det sent och många lämnade stället men jag o min Chef blev kvar och kom in på jobbiga diskussion om mig och mina framtidsplaner som jag inte riktigt har. Han menar på att varför sikta på trätopparna när man kan nå stjärnorna o ja jag håller med men det är väl bättre att sikta lägre i vissa fall istället för att bli besviken på en själv...
Han är arg på mig med för jag inte har högre tankar om mig och vid halv ett tiden försöka sitta o försvara sig själv är inge vidare.. Blir djupa samtal med honom på måndag om hur vi ska göra för att jag ska tro mer om mig själv...Åhhhh jobbigt!
Är glaset halv fullt eller halv tomt, för mig ser jag bara att det är samma sak. negativ ?

         


Jaja, ny dag nya möjligheter, har precis tvättat ur hårfärgen. Hoppas på att dölja min dumhet=)
neej nu va jag nedlåtande igen mot mig själv, skulle behöva någon som gav mig en rak höger varje gång det händer så jag lär mig. fake it til you make it lixom..
Ska iväg på fest med familjen o massa andra idag, ut på vischan.. hajdiho! haha!

Tur är väl endå att jag har en kille i mitt liv som får mig att sväva på moln och om 2 veckor så ligger han i min säng.

image21


Kom nyss hem ifån kaxholmen där överraskningefesten för min brors flickvän var i en stor klubbstuga, men jag stod över drickat så jag kunde skjusa hem mig, mamma o pappa vid en väldigt tidig tid. Men jag orkade bara inte idag med, trivs bättre här, här hemma i min goa soffa. blir väl att sitta o glo på dumburken ikväll, lyssna på kärleksballader och fundera över livet.
Men jag hann ta lite bilder på la familia.

   


over and out.



Kommentarer
Postat av: joe

Hej sötis :)
Tänker och saknar dig
längtar verkligen till lördag om två veckor :)
kiss kiss

2007-12-15 @ 21:54:53
Postat av: Emma

ja blev en tidig kväll igår. Var hos marie å mummsade godis tills 22.00. Jag är sjuk så har ingen ork att vara ute på drömprinsjakt eller nått.
Vad fina ni är den lilla familjen =) grattis till om två veckor... mysigt =) pöss

2007-12-16 @ 08:46:57
URL: http://emmaaema.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0