NU börjar det..

Trodde att denna dagen inte skulle komma.
Har i över ett år tänkt på att skaffa en blogg men hela tiden varit rädd av att dela med mig utav mina tankar och funderingar, är ju inte som alla andra... fast de kanske man är endå, alla har ju en blogg!

vad ska man börja.. sitter hemma i soffan o tänker alldeles för mycke för mitt eget bäst. Så konstigt ibland tänker man för mycket och ibland inte alls, vart finns mellanläget liksom. Önskar man kunde göra som i bilar ställa in en farthållare.

Vem ska då egentligen få läsa min blogg, ingen kanske!
Kommer ju säkert såra människor och många kommer frågesätta mig, förstår precis nu med dessa orden vad en speciell person menade när jag ville ha tillgång till hans privata tankar o blogg. Aldrig att jag kommer fråga om den igen!

Blir nästan yr utav allt jag vill skriva men jag antar en sak i taget, beta av lite i taget.

- Liksom Alice faller jag, thumbling down the rabbithole..

Det enda jag vet är att jag vill lära känna en människa, en människa som är nästan onårbar för mig, försöker att inte se alla hinder på vägen för jag är en flicka som är fortfarande en hopplös romantiker, men innerst inne vet jag att det inte kommer gå min väg, känns som det är något jag fått inse med mina 23 år i bagaget.. men jag slutar aldrig att tro.
image1


22:46 Så Emma min Emma tycker inte jag börjar min blogg för bra=) ja hon är ju en veteran i detta=)

Så jag ser fram imot en kväll med vin o idol o Emma o massa känsloprat på fredag, vi är då ett par förvirrade damer, Älskar Dej Emma !


Godnatt Världen !


Kommentarer
Postat av: joe, you know who

Vilken soppa jag satt dig i.
Inte min mening tjejen
a wall, a great wall stands in our way, and I have not the curage to climb over it

2007-12-04 @ 21:04:02
Postat av: Emma

men jossan, det var ingen munter start på din blogg.. Hoppas du ställer på en flaska vin på fredag .. tror vi behöver ventilera våra känslor lite.. Love you Puss

2007-12-04 @ 22:16:44
URL: http://emmaaema.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0