Mimmi mus


Hej hallå, ännu en dag snart slut o för mig är de lika bra, önskar tiden
kunde gå ännu snabbare men inte snabbt när jag pratar med A. Då vill jag tiden ska stanna.
Uscha känner mig febrig o svag o ont i halsen har jag med, en cigg kanske... ?
Nää den ovanen ska snart försvinna men en sak i taget, gud byggde ju inte Sverige på en dag, eller var det jorden o kanske skapade det var med. jaja.

Fick idag mina steriobluetoothlurar från Sony Ericsson som ja vunnit på en säljtävling, e man grym eller grym ?
Dem är ju ashäftiga, men de tyckte tydligen inte mina kära arbetskamrater, tydligen skulle jag se ut som en miffo om jag gick omkring med dem.. hmm.. Får väl säga så här That I don´t give a shiiiiit....
Jag vet att dem är bara avundsjuka, lalalala... =) Kommer se ut som Mimmi i Musse Pigg.




Solat har jag gjort. Äta har jag gjort, lyssnar på skön musik gör jag, kan tacka Anna på jobbet för att jag har laddat ner senaste albumet utav Katie Melua, hur hade hon kunnat undkomma mig ?

- Haha dagens Tema på smsen var som sagt filmrepliker, hur var det nu med de ?
kom en riktigt bra med lite egen knorr på de, men kan Ni gissa film ?

Remember, remember the first of december.
Where love striked for the first time.
It shall never be forgotten.

Jag är Kär i Dig !!


Kommentarer
Postat av: e

Lurarna var ju faktiskt lite coola ändå, innerst inne är jag lite avis:) Du kommer säkert ha mycket roligare med lurarna än jag med min GPS :D

2007-12-18 @ 20:08:42
Postat av: joe

haha sötis :) känner samma sak. dagarna för sakta när jag är ifrån dig, men för snabbt när vi är tillsammans.
Ja, det var nog enda någorlunda bra replik jag fick med :) men jag får vara glad för det lilla
Sov gott sötnos

2007-12-18 @ 23:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0