Lycka!

Tänk ibland vad små saker kan göra en lycklig.
Att få prata o skratta med någon som man verkligen tycker om betyder så mycket.
Önskar att man kunde stanna i bubblan för alltid, o vem vet konstigare saker har ju hänt :)

Konstigt sitter här i soffan o bara känner mig nöjd och glad, var längesen jag kunde känna mig så tillfredställd.
Som sagt jag har ju de faktiskt ganska bra, bra jobb, fin lägenhet o goa vänner. märkligt vad en människa kan få en att titta på världen med andra ögon.

- Vill ha honom, ta hand om honom, vårda honom ömt

Kommentarer
Postat av: joe

jag kan inte annat än hålla med.
Du skänker mig lycka. och jag är glad över att göra det samma mot dig :)

2007-12-09 @ 17:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0