Käre Hjärtaness.


Ok, Dagen D o Han med stort H kommer.
Tydligen kunde jag inte sova längre, är inte diekt förvånad heller.
Lyckades fixa så jag slapp jobba just denna dagen, vill ju ha en lugn morgon med djup meditation inför vad som komma skall =)
Äsch, Jooosefin sluta tjöta nu, det som händer händer. ja så är de la.
Sitter nu och kollar på ett morgon matlagnings program och kan konstatera att jag gillar ju faktiskt att laga mat men som det ser ut just nu så kör man bara några få säkra recept hela tiden utan att förnya sig,  - gör om gör rätt säger jag till det.
Nu bara blarrar jag för jag är så nervös.
Lika bra att bara vara tyst och lägga upp lite bilder, A säger att det är den rätta vägen för att få folk att vilja läsa ens blogg.





EGOEGOEGOEGOEGOEGOEGOEGOEGOEGOEGOEGOEGOEGOEGOEGOEGOEGOEGOEGOEGOEGOEGO


Kommentarer
Postat av: Annsingen

Ha en underbar lördag!

2007-12-29 @ 07:40:03
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0