Jag är en liten fjärill jag.


kan inte tänka klart just nu, Han kommer på lördag och det känner så overkligt.
har inte ens ro nog att skriva i bloggen, har massa att skriva men alla tankar sitter fast
i mitt huvud.
Hur ska de bli ? Kommer de blir så underbart vi båda tror det kommer bli?
Vad ska vi döpa våra barn till ? hahha, jag i ett nötskal, har förmågan att
dundra på i 180 km/h
Men jag har lovat mig själv att tygla mig o låta livet ha sin gång. blir nog bäst så.
För övrigt jag mår bra, jobbet går bra o vännerna har flytt fältet.. vart är dem ?
Jaja it´s takes 2 to tango riiight!
Ne jag ska sova tror jag.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha ja du jossan.. du ger väl svaret rätt bra själv i bloggen. hur ska du ha tid med oss när alla dina tankar handlar om dina framtida barn.

2007-12-28 @ 10:46:04
Postat av: Jonas

Önskar dig all lycka och ska hålla mina tummar för dig (Er) spännande

2007-12-28 @ 22:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0