Hallelujah.

Mår ganska bra idag, e de för jag sitter i soffan med min darling Emma  o fått i mig
en flask rött helt själv o kollar på idolfinalen... kanske! =)
Älskar Emma, hon har alltid varit där i vårt o torrt. Hon var den som fick mig att
ta steget att flytta från denna staden o upp till Sthlm, den resan var viktig för mig.
Växte mer under dem 2½ åren än ja gjort i dem resterande 21 åren ja funnits på denna jord. innan var jag en blomma på ängen, de sa mamma iaf!

Ohh jag kan känna igen, trodde jag hade blivit helt känslokall men de är en person som får mig helt ur banor, Denna person är så viktig för mig. Han får mig att tro på mig själv och känna mig värdful och vacker!  Vem sa att levet var enkelt.. ;)

och jag vet nu att en taxiresa från Norrköping till Jönköping kostar 3200 kr, o tro mig som den säljare jag är ut i fingertopparna va de bästa jag fick! Faen!




23:47

Emma har gått o jag är full, attans, tömmer mitt barskåp helt själv, inge spä kvar utan bara ren sprit. - vill bara vara med HAN!... hur ska detta sluta, jag ska jobba imorgon, öppna butiken helt själv. teliabutiken i jkpg kanske öppnar senare i morgon,,,

Kommentarer
Postat av: emma

jossan.. hoppas du överlevde igår efter jag gått. Man skall icke dricka ren sprit (1:a mosebok, 56:e versen) puss grynet

2007-12-08 @ 08:58:29
URL: http://emmaaema.blogg.se
Postat av: joe

hej sötnos.
somnade tidigt igår? :)

2007-12-09 @ 00:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0