Familjedag=)


Är inte allt för ofta man är ihop med sin familj en hel dag så här, och jag kan säga att det
har varit helt underbart. Har nog mycket med att göra att jag känner mig så tillfreds med mig själv dessa tider!
Och det har jag jag att tacka en speciell person för.
Tog en promenad på stan som knappt var öppen innan jag skulle hem o fira mami som fyller år. gick där med kaffe och pratade med A hela vägen... helt underbart som vanligt, känns som att han är där på riktigt dem stunderna.
Köpte en stor bukett röda tulpaner som är mamis favvo blommor.
Kom dit vid 11.00 tiden o mina bröder och Sofi kom då med och vi gav mamma sin fördelsedagspresent. Vi hade ju varit och tagit ett syskon foto hos en fotograf några veckor tidigare och den reaktionen vi fick på det var lite oväntad s
då mami började gråta utav lycka. Är så underbart att kunna göra henne lycklig=)
Sen kom min härliga frispråkiga Mormor o hennes pojkvän. Hade jätte trevligt o massa goa diskussioner.
Kom till slutsatsen att vi är då en envis familj det är ett som är sant.

Jaja, åkte hem till mig en sväng och drack kaffe och hämtade upp julklapparna till Daniel(bror) och Sofi(svägerska) dem ska nämligen inte fira jul med oss andra imorgon!
Sen åkte vi hem till dem o firade mamma lite mer med tacokväll och julmusik o nu är de bingolotto.
Sitter nu här i soffan med mamma, pappa, Johan, Daniel och Sofi och en mugg thè.
Längtar hem, men enbart för att då ska jag få prata med A, Kära A!

Lägger ut lite fina bilder från dagen=)

By the way.. har inte druckit lika mycke kaffe som jag brukar och det slutar med att jag har brutal huvudvärk, skrämmande att man är så beroende av så mycke.


       Hemma hos mami o papi


    Hemma hos Nani o Sofi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0