ett hål i mitt hjärta

Är en orolig själ sen ett dygn tillbaka. Händer saker som är utom min egen kontroll,
dessa omständigheter för mig och A som finns, kanske inte finns mer snart eller kanske finns ännu mer.
Uscha, kan inte förklara här. Vet bara att jag tror aldrig jag känt för en annan människa på detta
sättet. Att titta på en person och känna så med honom, känna hans smärta och oro och veta att kommer inte denna personen att le mer så kommer inte du heller att göra de.

Men nog med omständigheter.
Gick upp alldeles för tidigt idag, kom nyss ut från duschen o sitter o väntar på
mitt thé som kokar, blir ju inget kaffe idag inte. "råkade" beställa hem ett tandblekningskit=)
på nätet. Impuls, ibland ska man inte tänka för mycke. Jaja man ska iaf inte äta el dricka färgstarkt när man gör detta. Blev faktiskt vitare redan efter en gång.
Så med de kan vi konstatera att det blir inge rötjut ikväll utan får sitta o dricka vitt ihop med
EmmaSlemma o hennes vän Tommy, vi ska öva upp våra guitarrhero skills ;)

Pussen


Kommentarer
Postat av: Emma

good good rubberschnoood.

2007-12-21 @ 13:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0