Dagens Schema


Nu sitter man här dagen för doppardagen och jag saknar fortfarande rätta julkänslan. Men det blir kanske så här med åren och särkilt när man bor ensam med.
Ringde innan o väckte A som han hade befallit mig till ;) Och han gnyr, tänkt var underbart de hade varit om han hade legat o gjort det i min säng. 6 dagar kvar nu tills han kommer.

Sitter och dricker mitt morgon Thé och började precis kolla på första avsnittet av sex and the city, brukar kolla igenom serien 1-2 gånger per år. Men det är någon som vill mig illa, riktigt illa! Sista säsongen, nästa sista skivan är spårlöst borta, är säker på att någon i sitt vredesmod har snott den och stått o skrattat elakt bakom hörnet.

Ska väl snart göra mig klar för dagen, ska gå hem till Mami o Papi, Mamma fyller år idag.GRATTIS!!! Har nämligen fått reda på att hon ibland läser min blogg. Sen ska jag möta upp EmmaSlemma o hennes dreglande vovve Mando. Vi ska dra tills skogs o walka. Seeeeen så skulle de vara uppsittarkväll hos Brorsan o hans tjej, vi ska fira Mamma o äta tacos.


Längtar tills jag pratar med A igen, hur kan någon få mig så lycklig genom bara att vara!

















Kommentarer
Postat av: joe

tack för att du ringde sötis :)

2007-12-23 @ 10:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0