Ännu en dag.

09:25

Kom till jobbet för 23 minuter sen, står med kaffet i handen o smuttar även fast de börjar bli kallt..
Redan trött, önskar jag kunde gå hem och dra täcket över huvudet och sova i 100 år tills jag blir
väckt utav min prins ( sa jöh att jag är hopplös romantiker)

Jaha, julrushen har inte börjat i vår kära Teliabutike nere i stan, jag har pytat så fin dock. Ljusslingor i fönstren och klätt en gran o gjort fejkpaket under den, hemma lyser julkänslan med sin frånvaro. Orkar inte bry mig riktigt längre var ju en sak när man var liten då var julen de mysigaste man visst, kanske var för jag alltid fick mest klappar så är de kanske inte längre och lika glá är jag för
det.

  Min butik innan julpyntet :)

19:39

Orkar inte vara allt för djup idag utan kort resumé, jobbat, åkte iväg på eftermiddagen för att
jag och mina bröder skulle ta ett syskonfoto hos en fotograf. Ska ge bort de till mamma när hon fyller år, tror hon har nämt i minst 3 år att hon önskar hon hade ett foto på oss.

Fotot var ju inte de bästa men 900 kr fick man slänga ut, jaja vad gör man inte o så länge inte jag behöver titta på det varje dag typiskt hade ju tänkte på att satsa på modellyrket men de ser inte ut som ja skulle bli en väldigt välbetald sådan.... attans !

Mycke snurr i mitt huvud med, mitt stackars huve. Det är konstigt att de inte kokar över någon dag.

- Vill hitta Min kärlek, han jag ska dela mitt liv med. Kärlek är det största.

15 min till Bonde söker ... Åhh jag skulle vilja bo på landet och ha massa djur o leva lycklig i alla dagar.

Puss

Kommentarer
Postat av: joe

Uppvuxen på landet, dock utan alla djur, är rätt mysigt faktiskt. Man hittar ett speciellt lugn på landet, även om det inte märks på mig

2007-12-05 @ 21:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0