Aj aj aj


Julruschen har sakta med säkert börjat i min Kära Teliabutik, julklappsinslagningen börjar arta sig någorlunda, behöver ju inte längre byta papper för femtielte gången utan de räcker med fyra.
Men ju mer kunder dessto mer måste man lé och vara glad och med min livsfilosofi att
kunden har Aldrig rätt kan det bli rätt tufft=)

Neee menar inte så illa, älskar alla min små tanter som kommer med sina 4637 år gamla telefoner som dem
vill att man ska fixa som genom ett mirakel och för att inte tala om "coola" grabbarna som tror att om man är
tjej som är man helt IQ-befriad när de kommer till tekniska prylar men de slutar nästan alltid
att dem får gå skamsna med svansen mellan benen för jag har knäckt dem.muhahaha.

jaja var tvungen att gå hem vid tre tiden idag för jag fick kvinnliga problem-harkel-
Brukar vara ganska tuff när de kommer till sånt men idag när jag låg nästan dubbelvikt o var tvungen att
hulka vid toan, kände jag att ja ska unna mig att gå gem o vila.

Men vila my ass. Såg att de va väääldigt mycke damm i hörnen så det var jag tvungen att suga upp. Och sen kom pappa o hjälpte mig att fixa stoppet i badrumshandfatet (behöver en egen karl) och så åkte vi och handla mat, så man överlever nog denna månaden med... tänk att man kan få 1 kg kyckling på Netto för 19 kr.

Så nu ligger man i soffan o myser med massa tända ljus och bonde söker fru och så får man sms från världens underbaraste kille hela tiden-djup suck-


Kommentarer
Postat av: joe

av vad jag har hört så har du en ängels tålamod och en ingejörs kunskaper :) Så det är bara fortsätta vara bäst tycker jag!

2007-12-13 @ 08:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0