4 dagar kvar..


Ja tills man är ledig iaf i 5 dagar på sträck. 7 dagar kvar till julafton. 12 dagar kvar tills mannen kommer.. chalalaaa=) förhoppningsvis bara några minuter tills man får mat i magen, är så hungrig att jag tror jag tuppar av snart.. ont i huvet har ja haft hela dagen med-suck-känns som
jag vill skriva massa men fingrarna o huvet hänger inte med idag..
önskar ja hade ork att umgås med vänner men ja hoppas några finns kvar iaf när jag blir när jag blir normal igen.

önskar jag orkade ut o gå o sola solarium..
önskar att jag inte vaknar igen i natt av att jag gråter krokodil tårar som hände mig i natt, drömde att mannen i mitt liv dog, tror det är den känslan som legat kvar som ett lock hela dagen och fått mig ur balans

suck o stön, skriver när jag orkar tänka.

Pussen.

Kommentarer
Postat av: joe

Önskar så att jag var där när du vaknade upp, så jag kunde ha stillat dina tårar.

2007-12-17 @ 20:11:15
Postat av: missy x

Joe, du verkar fruktansvärt läskig måste jag allt säga. Creepy.

2007-12-17 @ 22:22:43
Postat av: Joe

missy x, vad baserar du det uttalandet på?

2007-12-19 @ 18:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0