alla hjärtans

alla hjärtans dag är förbi och dessa fick jag utav min fina. Nu är de inte lika praktfulla men jag har hängt upp dom på torkning så att dom varar för evigt. Känns just nu känns det som jag genomgår ett stort test som går ut på att vara utan Alex i en vecka+1 dag. Dessa tester klarade vi galant innan vi flyttade ihop och det gjorde ju bara så att det var lite extra pirr i magen.. Hoppas bara inte min livliga fantasi satt käppar i hjulet för att han ska kunna njuta och få riktig hemlängtan.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Andreas Skoog

Mittenbilden är grymt snygg! Kanonfin känsla och lagom mättade färger! =)

2011-02-27 @ 19:51:32
URL: http://www.andreasskoog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0