Varsegooood ta en godis och lugna ner Dig

Dagen gick sakta men säkert framåt. Två redbull krävdes för att få kropp och sinne att hålla någorlunda bra nivå dagen
igenom. Lovade mig själv att äta sallad till lunch och komma igång någon gång med lite mer hälsosammare livstil, det slutar med att klockan blir lunch och magen kurrar och jag sitter med min take away med ribs-strips-favoritsås ifrån Jensens bofhuset. Jaja, vi sa väl efter min födelsedag. Då blir det på riktigt med nya tag och morgonpromenader.

Efter jobbet möte jag upp Nördie som var på fötterna nere på stan;) Blev lite spontan shopping och massa prat, vi är så lika, samma oroande-sökande-destruktiva-kärleksfulla-krävande-känslosamma-flickor. Hahaha...


Kommentarer
Postat av: Näs-emma

Jag kommer!!

Men utan alkohol tyvärr. Kram

2009-03-05 @ 14:19:26
URL: http://emmeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0