OS nästa.

Jag spöade nästan alla, iaf i mitt eget huvud. Tycker att jag är så fruktansvärt grym och att jag skulle behöva hjälp med hur jag ska hålla bågen eller hur man ska sikta det finns ju bara inte. Trots detta så ville inte alla pilar dit jag ville. Men det är ju trots allt tanken som räknas. Har märkt att det är en tjej som jag har som konkurrent, henne ska jag bara sänka men tydligen inte idag utan jag tar det sakta och fint och gör det när hon minst anar. Nästan gång! Och det är ju inte
Mamma som är den andra bruden, även fast hon kan bli farlig. Nej OS London 2012.

Veronika ville att vi skulle ta en krogrunda ikväll, men det fruktansvärda vädret gör att man avstår plus att man jobbar ju. Nej jag hoppas att förslaget kvarstår imorgon med, för då är det pokerturnering hemma hos oss och jag vill ju inte glänsa för mycket med även den kunskapen som jag besitter så det gäller att hålla sig ur vägen;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken lejon-man mohaha

söt unge glömmer alltid när du fyller år men säger grattis för det e ju i mars iaf..puss

2009-03-16 @ 12:44:29
URL: http://vaishali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0