frukost på Hotell Plazaaaaaaa !!

Fint hotell på vi på, Frächt. Men vi hamnande helt själva, alltså bara jag och Alex
från Jönköping. Lustigt. Sen är ju resten av hotellet bokat av Telia folk som kommer från Sveriges alla
hörn. 750 stycken telianer har invaderat Karlstad. Igår var det mat och invigningstal på Blue Moon(Blue oyster, Hahaha)
Det var rätt segt då man smådruckit under hela dagen och sånt mina Vänner klarar inte Josefin av.

Men nu
är vi precis tillbaka till vårt rum efter den efterlängtade hotellfrukosten. Det är bland de bästa som finna.
Och man äter över sin egna förmåga med=),,,Längtar redan till i morgon då detta inträffar igen.
Kl 13.00 börjar våran bågskytt. Och det är med fjärillar i magen jag kommer gå dit.
- Tänk om de andra barnen skrattar åt mig!.. Då skjuter jag ihjäl dom med mina pilar.muahahahaha...

Saknar Tuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0