Jag bara klagar och klagar.

Nej fy vilken dag det har varit. Kanske inte kan säga att det
varit mycket folk men dom ärenden jag har fått på halster var krävande.
Suttit bland annat med en HTC-telefon och dennas MMS inställningar i 3 timmar..

Oh jag är ju sjukt sjukt bra på allt sådant måste jag säga, men denna maskinen var
ju inte av denna värld. Sen massa reklamation, klagande och mellanmål-brist..
Då blir jag trött och grinig. Ja ända tills jag kom hem då maten står klar på bordet,
tända ljus och världens bästa sambo väntar. vägen till mitt hjärta går genom magen...

Nu är det att ta det lugnt som gäller, imorgon väntar läskig läkarundersökning på morgonen.
alltså jag ska inte undersöka läkaren utan han, eller förhoppningsvis hon mig. Nu Däcka.

Kommentarer
Postat av: emma

man får klaga hjärtat.. love you

2009-02-16 @ 20:52:27
URL: http://emmeet.blogg.se/
Postat av: Emil

2009-02-17 @ 07:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0