Tillbaka i rutan.

Blir förvånad själv över att jag skriver här.
Men har ju fått en del påtryckningar=) Känns skönt att veta att folk uppskattade det jag skrev.
Kände väl att jag bara behövde en paus. haha. Men hmmm ja vad har hänt?

Jag är fortfarande tillsammans med världens finaste kille Alexander.
Jag bor här och han där. Men får se hur det blir Efter sommren.

Lite jobbtrött är jag med fortfarande fast även det har blirvit bättre, antingen av den enkla anlednigen att nu är det faktiskt bara 4 veckor kvar.

Jag har sedan två veckor tillbaka haft på mig en stegräknare och räknat kalorier o tänka sig
3,5 kg har försvunnit sen dess. Känns oroligt härligt att veta att även jag har karaktär=)

Miiin fina systemkamera jag hade drömt om har blivit min så nu leker jag hobby fotograf=)

PUSS o hej. Vem vet kanske blir en fotoblogg här snart..

Kommentarer
Postat av: Mollan-Bollan-Trollan..

Hehe... WWWEEEEEiiiiiiiiiii..
Ya back!
Me like!
A lot!

2008-05-19 @ 20:59:17
Postat av: alex

Welcome back my love :)

2008-05-20 @ 08:41:18
URL: http://lovehatereligion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0