You miss 100% of the shots you never take

Vad ett Jätte bra utvecklade möte jag hade i morse. Personlighetsutveckling på arbetsplatsen.
Satt i nästan 3 timmar och bollade Idér och argumenterade ihop med några av mina kollegor och allt övervakades av Personlig Coach vid namn Christer som jobbade för ett företag med det fina namnet
McCARTHY BUSINESS MANAGEMENT- Inspiring people and businesses to achieve excellence.
Från honom kan man nog hämta jätte mycket, skulle vara kul att gå dit privat.
Vi sammanfattade till slut en mening om våran vision i våra butiker.

"Med personligt engagemang erbjuder vi en enklare kommunikation som skapar fler möjligheter"

Det är så vackert att man vill gråta. =)
Älskar verkligen att prova nya saker. Mera sånt hära.

Pratade med A både igår och idag om en del saker jag behöver jobba med
i vårat förhållande. Alltid lite jobbigt att höra saker som uppfattas väldigt negativt om sig själv.
Men det är bara att börja jobba med sig själv. Och våga lita på någon annan.
Om det är någon jag nog kan lita på så är det ju honom. För tanken att förlora
det vi har på grund utav min osäkerhet, ja det tillåter jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0