Snurr i skallen får mig på fallen

Känt mig allt för splittrad, kluven och uppstressad idag utav ingen direkt anledning
men detta har påverkat mig så jag inte haft ro att blogga.
Kampanjat om i butiken idag som egentligen skulle skett igår men då var jag ju
ledig och jag ska väl inte tro att någon annan gör det eller åtminstone börjar lite smått. Inte då.
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
Så nu har jag fått ur mig lite ut av allt jag känt idag utan att behöva ta till mer ord, vet ju inte
vem som ser nämligen.
Stressen och uppgivenheten följde mig efter jobbet och genom mathandlingen jag hade
med Mamma. Slog på stort idag, istället för Netto blev det Coop. Jag byter upp mig i livet;)
Ångesten följde mig genom dörren och ända tills jag fick prata av mig tillsammans med A och
han kom med både den ena och den andra slutsatsen. Älskar att han kan näst intill kan sätta
ord eller meningar till vad jag känner. Sen om det verkligen är så eller inte spelar ingen roll.
Fixar jag det inte själv så.
Fick efter det ett lugn över mig så det var bara att slappa av i soffan med Greys och Thé.
Ska imorgon ta det chill och låta det som händer hända, måste lära mig inse att jag
kan inte kan påverka allt och att allt handlar inte om mig och vad jag kan prestera eller inte.
Gör om gör rätt, lätt som en plätt.

Har tackat nej till både chokladkaka och våfflor idag, något kan jag iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0