På torsdag kväll kommer bejbi. =)=)

Hej Hallå Dagbok

Vad händer, vad sker ?
Var och provade en brudtärneklänning idag, gick väl hyfsat. Ligger undanlagd till mig iaf.
Lite taight över brösten så det blir en stor anledning till att fortsätta gå ner i vikt efter semestern.
En riktig sporre att fortsätta denna resan genom viktminskningens underbara värld ;)

Föll ordentligt för frestelsen igår när jobbet bjöd mig på restaurang. Och med tanke att jag inte
hade ätit på 10 timmar så kanske det inte var konstigt att en sallad utan dressning inte kändes
som pro nummer Ett.  Idag ska jag bara ta det lungt och det ska bli fantastiskt skönt.
Ska packa upp väskan efter helgen och springa och handla lite mat. Städa för att sedan sjunka ner
i soffan och slappa dom få minuterna som finns kvar då. Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa´t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0