Dagens insikt

Hade Tänkt att blogga tidigare. Satt Ju på Bussen mellan J och N igår med min Iphone, japp
people, IPHONE, you heard me, vet att ni blev jätte avundsjuka nu men jag kan trösta er med att
telefonen som ska kunna allt, fungerade inte riktigt så bra när man skulle blogga, funderar fortfarande om
det verkligen berodde på phonen eller om det var Handhavande fel.
Satt och pratade då istället med min medpassagerare som var en gammalgammal dam från Rönninge.
Skönt att ålderskillnader inte ska stå i vägen för folk att mötas. Man har så mycket att lära från dom äldre faktiskt även fast jag mestadels suckar bakom deras rygg på jobbet över att dom inte kan hantera sina mobiler eller trådlösa telefoner.
Men man kanske ska tänka ett steg längre och tänka på hur mycket som förändrats för dom under dessa år.
Det som vi tar för givet har man inte alltid tagit för givet.

Ojoj vilka insikter ;) Måste vara vinet som ännu inte gått ur min kropp från gårdagens
partajande =) Ne nu ska jag äta toast o ägg. Seeeee yaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0