WorkOut

Löööööövely, mör i kroppen. Och det var ju jätte längesen man var det utav träning på gym ialla fall =)
Tog ju inte i direkt men det är bättre att börja försiktigt så jag inte tröttnar.
Så ni finns det inga ursäkter längre. terminskort på F&S gym/jympa är köpt!

Hemma i soffan där det pågår sex and the city maraton, inte fel inte fel alls.
Ska väl börja gruffa i mig mina vindruvor nu när man slutat äta godis, ialla fall varje dag=)
Imorgon blir de gymet igen tillsammans med Emma och sedan söndagsmiddag hos mamma
o pappa.

image58

Kommentarer
Postat av: emma

ledsen att jag var tvungen att kila idag. imorgon blir det andra bullar =) pöss

2008-01-12 @ 17:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0