Me lajki

  • Tiiiiiiisdag!
    jaha då var det 4 dagar tills jag får se Älsklingen, beror ju på hur man räknar. men bättre att ta i.
    Står på jobbet och hoppas att det inte kommer några människor alls idag, muhahaha !!
    Arbetsmoralen är för tillfälligt inte på topp, skulle behöva vara ledig i 5 månader tror jag.

    Ser Telenor bilen som står utanför våran butik, funderar allvarligt på att gå ut och punktera däcken, så Ni ser att lojaliteten mot mitt företag är det inge fel på ialla fall ;)

    Emma var inne en sväng hos mig nyss, Emma min Emma. Stått vid min sida genom alla dessa år. Är ruskigt glad att hon finns i mitt liv. me löööööve you so.

    To do


* Jobba
* Sola
* Träna
* "vara" med älsklingen



Kommentarer
Postat av: emma

and i love you sooo

2008-01-15 @ 13:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0