Kärlek=blääsh!

Hejje !!

Jobb Jobb, trist att det inte känns lika skoj att gå till jobbet. Vill hitta tillbaka till glädjen o passionen igen! Tror att det som behövs är att vara ledig så pass länge att jag till slut tröttnar på det. Kan ta ett par dagar bara.
Nyss hemkommen från gym och är i full fart med att sleva i mig mat, är hungrig som en gnu.
Dagens middag blev, kyckling, keso o broccoli. Måste hålla veckorna
nyttiga för helgern fyller jag ju med Söta Alexander samt Ben&Jerry glass.
Faaarliga saker, båda två.

Imån ska jag bjuda Sara på middag o hon ska klippa mig. tjänster o gentjänster=)
Ska även kampanja om butiken imån och då ska jag få gå omkring civilklädd, skönt att slippa slava..
Hoppas inte fel ögon läser denna bloggen för då
är jag snart av med mitt jobb. JAG ÄLSKAR TELIA!! så nu kanske jag vunnit några mer dagar..

jaja märker att min blogg har blivit en sliskig kärlekblogg, uscha=) får ändra på de.
Emil på jobbet hade den smarta idén att byta trenden genom att ha lakritsbåtar istället för geléhallon,
ja det kan kanske funkar.muhahaha.

Pussen...

Just ja... JAG E KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0