Bra dag.

Haft en bra dag idag, alltså brukar ju egentligen inte ha riktigt dåliga ska jag väl inte säga
men den kändes extra bra iaf.
jobbet gick smidigt och lätt och jag känner att jag har gjort bra jobb för
mina kunder idag. Älskar att höra att dem tycker jag är kompetent och trevlig=)
Det gör mitt arbete värt allt.

Kommer träffa Alexander imorgon och de känns toppen, nästa så de är fjärillar i magen åter igen.lääskigt=)
kääääääääääääääääääääär, jag e så tjöttig om detta men han är de bästa som hänt mig på så länge♥

Just nu sitter jag här hemma på golvet som vanligt och plattar håret och kollar på sex and the city, sooo girlygirl.
Hmmm jag o sitta på golvet när de finna både stolar och soffa kan verka lite märkligt, vet inte riktigt varför..
- vet min plats som kvinna ? Nääää=)

STOR SAK

Jag har inte rökt sen fredagen den 28/12 ja om man inte räknar lite bloss nyårsafton men det tycker inte jag att vi göra. Känner mig rätt stolt, inte gått så länge utan på flera år. Det var liksom tajm nu.
Ut med det gamla och in med det nya. Ska fasiken belöna mig själv imorgon o köpa någe skoj på stan.
image52

Kommentarer
Postat av: Joe/alex

helt rätt darling! Du är grym, så är de

2008-01-03 @ 23:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0