Då var denna dagen till slut

Nyss hemkommen från en kväll hos Veronika, blev ingen Lykke LI utan vi
hamnade i hennes soffa med rödtjut och den sista samurajen som bakgrund underhållning.
Mycket trevligt !
Nee vi kände oss allt för gamla och utarbetade för en natt på stan, får göra en
ordentlig imorgon istället då det är mellofest hos Annie med vännerna=) Ligger i sängen och lyssnar på powerballader och blir allt för blödigt hära. Vinet gör ju inte det hela bättre heller.
Imorgon är det träning som står på schemat efter det ska jag möta Mami på stan  för lite shopping och sedan bjuds det förhoppningsvis på lite mat hemma hos dom innan jag ska göra mig redo för en kväll i spritens tecken.
Hoppas nu bara att jag kan sova hela denna natten utan att vakna svettig och skrämd av drömmar. Hm, undra om jag är den enda som får äckelkänslor utav roxette, klarar ej av att höra något dom gjort. jag är ju lite hm, ehhh speciell just det speciell =) inte annorlunda. Ne ska väl försöka sova lite här. Pussilipuss

Kommentarer
Postat av: emma

hojta om du vill ha sällskap på träningen idag.. puss.. psst hojta inte i bloggen utan i telefonen

2008-03-01 @ 08:29:48
URL: http://emmaaema.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0