Negativ vs positiv

Är det så att en person i förhållandet är den som alltid håller humöret uppe och är den
positiva och sedan är den andra parten som är den mer negativa ? Känns så iallafall.
Alex är den Positiva i vårt förhållande, den som alltid försöker hålla modet uppe och pusha mig om jag har en
dålig dag, som jag tydligen har ganska ofta. Har mens mest hela tiden=) Jag beundrar verkligen Alex för
all kraft o styrka som han besitter. Vad händer då om Alex känner för att behöva vara den negativa, den som vill
beklaga sig istället för mig. Ja då vet jag inte riktigt hur jag ska agera. Vill ju vara den som är där för honom då men allvarligt så försöker han ju ta min plats, min negativaplats. Han är den positiva that's It. 
Jaja, flummigt inlägg med så länge jag själv förstår vad jag begriper så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0