Viper anyone ?

Jag och A kommer ha en hel månad ihop semester då vi vill
göra precis de som faller oss in. Önskar det fanns något Buss el tåg kort som man kunde köpa under
30 dagar och sen åka så mycket man vill på, men  ickeicke. Ingen som har en bil som inte
används så flitigt under perioden 13/6-13/7 som man vill låna ut lite sporadiskt ?
Automat självfallet ;)

Annars så går det väl sin gilla gång i butiken. Solen lyser här ute och jag hade i princip gjort vad som helst för att få gå ut o njuta o bli lite stekt. Efter jobbe blir de nog bara hem o njuta. Ska kolla om konton går med på att jag köer hårfärg, ser ju nämligen ut som en rugguggla. Det går ju inte för sig. Sen tänkte jag om man ska försöka sig på en promenad efter middagen. lalalaa neee nu ska jag väl gå och irritera någon kollega.


image288


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0