Full rulle ...

Full rulle idag i Butiken, skoj skoj. Då går alltid tiden lite snabbare.
Har dock lite smått huvudvärk hela tiden. Undra vad de kan bero på ?
Gjorde staden på lunchen och skulle kolla tröja till Loverboy, slutade att det blev saker till mig själv för 1000 kr.
Ooops, behövde verkligen löpar skor nu när jag rör på mig så pass mycket, kanske kan röra på mig ännu mer då ;)

Ikväll vankas det Filmkväll ihop med Kalle, Jonathan och Annie.
Annie some by the way ska gifta sig i Augusti. woooooooooooooooooooow.
Jag ska vara tärna sägs det och jag ska banne mig vara snyggare än bruden tills dess. Muhahahaha.

Blir väl att sitta o titta på när dom vräker i sig cola, chips och choklad. Jag får sitta
inklämd i ett hörn och knappra på morötter. Vilken snygg Offerkofta jag har satt på mig va ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0