Semester

Om allt går som det ska så kommer jag och min kärlek tillsammans med två
killar kompisar till mig att bila igenom europa ner till Kroatien om 6 veckor=)....
2 veckor utomlands är kanske just vad man behöver för att ladda betteriena.

Kommer få härliga flashbacks från tiden man var liten då man årligen satte på sig träningsoverallen
och gick upp mitt i natten för att bila till både gamla jugoslavien för senare byta till
Frankrike. Underbara tider...

Nu börjar jag bli hungrig, kommer efter lunchen ligga på 600 kcal och det betyder att jag som vanligt har för många kcal kvar... ska ju ligga på 1400 kcal när dagen är slut...
Ska jag tvinga mig själv att äta ?
Ska jag Äta något onyttigt bara för att komma upp på kcal ?
Eller ska jag bara skita i att ja lägger mig runt 1200 kcal som max ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0