kolla vad duktig jag är.

Jag har sedan ja började med att räkna Kalorier och vara ute och gå som en tok
gått ner 6,3 kg. Känns hur bra som helst, även fast jag inte kan se det så mycket själv. 4 veckor har detta tagit.
Har 2 veckor kvar tills semester börjar och joggingskorna får vila tills dess ska jag nog kunna ta mitt mål som var -9 kg

skönt bara att inte vara själv då loverboy gör samma sak så vi kan
alltid peppa varandra och ge varandra tips. Ska efter semestern då jag säkert
gått upp en del ;) köra samma sak igen då jag vet att det är detta som
verkligen fungerar för mig. och då är det dags att gå ner i vikt tills
man ska vara tärna på Annies bröllop =) Hurra Hurra för henne.
Kommer säkert råka kasta ris i ögat på henne så hon
blir blind flickstackarn.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad duktig du är Jossan =) Gla för din skull.. Försvinn inte bara. Puss

2008-05-30 @ 15:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0