Packa packa.

trött o sliten. Packar för fullt. Ångest över att jag har med mig för mycket eller kanske för lite.
Jag vet inte längre. Väskan blir bara tyngre o tyngre, fast innehållet kanske inte fyller någon funktion
alls. Vi får se helt enkelt...

Åker i natt så det är en massa timmar kvar. vet inte om man ska sova lite kanske.
gaaaaaah. Hoppas allt blir bra där nere. Vi har ju inte bokat något=/ läskigt va..
Åka ner så där o hoppas på det bästa. värsta fall blir de sova i bilen ;)

Neee men om jag inte skriver mer ikväll så hat´t gott
o skriver jag inte efter 2 veckor ja då har jag blit uppäten av en vithaj.
för ja Mamma, det finns vithaj i Medelhavet jag har googlat på däääää :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0