Gör en allmän förfrågan här...

Min semester börjar 18.00 på fredag. Någon som vill uppleva kvällen med mig ?
Jag äter gärna onyttigt =)

Haha, har ju "kämpat" med att gå ner i vikt. Lyckades med 6 kg, kan
inte riktigt säga att jag upplever det som så många kilo då jag ser samma rulltårta i speglen som vanligt;)
Men men, ska iaf under semester inte räkna steg och vara lika hård med kaloriräkningen
men med det tänker jag inte äta som en tok utan äta allt med måtta.

Åter igen, vem vill leka med Josefin på Fredag ?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag leker gärna med dig jossan... en liten stund. en stor dag på lördag you know =) Puss..

2008-06-09 @ 19:31:01
Postat av: Malin S..

Kan inte tyvärr... fuck... fast kanske.. Systern tar studenten. Ska hjälpa mammsen med en massa saker.. Sminka syrran kl 06,00 på morgonen.. Om jag lever, så leker jag mer än GÄRNA med dig!!



Å snart e det f-n dags för mig att bjuda igen på middagen!!!

Opp..



Hörs, söta du!!

2008-06-09 @ 22:28:50
Postat av: Malin S..

Varför syns aldrig mina kommentarer på din blogg för??

2008-06-09 @ 22:30:01
Postat av: Malin S..

Men vad fn...

Mina kommentarer syns ju aldrig på din blogg tjejen... Why??

2008-06-09 @ 22:31:00
Postat av: J

Jag ser doooooom.=) Emma var först att boka mig nu ;) Men middagen, sitter ju här hungrig Malin=) tycker sen en kväll hos dej me sprit o guitarrhero o så tar ja med pojken med=)

2008-06-10 @ 07:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0