den perfekta Lördagskvällen :)

Var ju hemma Hos Camilla och Oskar igår och Grillade, hur mysigt som helst=)
Finns inget bättre tecken på att det är sommar med grillning och kall öl. Kände att efter 2 öl började jag
nästan vingla så det var bara byta till Cola light ;)
Maten var himmelsk skulle kunnat sitta där ännu om det inte
var för begränsningen för X antal kalorier man får stoppa i munnen.
Känns som att dom senaste dagarna att allt jag kan tänka på är mat som inte är "tillåten" choklad, chips, kebab, hamburgare, pommes, 1 kg smågodis.

Alex ligger och sover ännu och jag har redan fixat med hans tvätt och diskat=)
Jag skulle bli den
perfekta hemmafrun för jag verkligen älskar att gå och pilla o dona och göra fint.
Nu kommer
jag säkert få en drös utav frierimejl men men.. ;) Nä nu ska han vakna för vi måste gå ut på
morgon promenaden innan jag dör utav hunger.
Ohh tänk ett rån med 474478 kulor.

Kommentarer
Postat av: Milla

Tack själva för en helt underbar lördagkväll. Jag lider med dig att du inte kan äta allt, men du får tänka att det har verkligen gett tydliga resultat.



Kram kram

2008-06-01 @ 11:56:56
URL: http://millasblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0