3 dagar kvar nu då.

Fick börja tidigt idag så man slutar redan kl 17.00, värsta lyxen Jöh!
Rätt skönt väder med lite sommaregn, kanske håller kunderna borta ;)

Jag bojkottade visst Matchen igår. Vet inte om det var för jag inte
var värts intresserad Eller bara för jag inte hade Något trevligt
Fotbollsällskap. Läste ut min bok istället i sängen.

Resonerade också så här igår att på fredag som jag börjar semester på så
ska jag ju få tillåta mig att äta gotte igen, men om jag istället håller mig till fruktsallad hela kvällen
så kan jag ju ta den dagen nu istället, så jag köpt smågodis, men jag åt väl för mycke och snabbt
i ren hets så resten av kvällen låg jag och mådde riktigt illa och hade ont i magen. Skyll Dig själv!

Så var det med dä. Idag är det jobb jobb, ska Luncha med Mami och förhoppningsvis
ta mig till klädbutikerna efter jobbet och leta Midsommarklänning. Hur nu detta ska sluta blir
ju intressant. Antagligen att jag står och tjurar och tjuter i en provhytt så dom får be mig gå därifrån.
Speglen är min bästa vän men samtidigt min värsta fiende.

Ohh igår fick jag veta att jag får löneförhöjning med 800, inte fel alls. Undra hur vi ska sätta
sprätt på dom pengarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0