veckan som gått.

  
 
Veckan i bilder. 1. en fredags mellis hemma i soffan. 2. inbjudan till bröllop 10 augusti ♥ 3. egopic där jag visar mig från min bästa sida. 4. ljuvlig present i från snälla svärmor. 5. Lånade annas handkräm i skolan. 6. en underbar fikastund tillsammans med sara i solen på café bryggan. 7. Vy över vackra rom, weekend bokad med baby i april. 8. söndagsmys ute i skogen med vänner o matlagning a lá moberg. 9. isig promenad längs vätterstranden. 10. Firade bästa amelias födelsedag med pussar o vin. 11. Rosa drinkar tillsammans med födelsedagsbarnet 12. vår fina tavla över mexicos strand är äntligen uppe på väggen. 13 o 14. Fick fina prsenter av älskling på vår 1 1/2 års dag. min kärlek. 15. Biodejt med baby och dark zero thirty. 16. slutligen har jag försökt mig på att kunna teckna o varför inte hästar som är min nya hobby. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0