min dag.

Idag var jag iväg på spännande morgonfika hos Moderskeppet. Där ska jag tillbringa 7 veckor bland kreativa och intressanta människor och ha min praktik. Det är det sista innan examen. det är med skräckblandad förtjusning jag gör mig redo att bre ut mina vingar och testa om jag är flygkunnig eller om det blir tvärdyk. Men att få erbjudande om att få följa med som assistent till franrike utav videoproducenten på moderskeppet får framtiden att verka hoppfull, synd bara att det skulle infalla sista veckan full med tenta, redovisning och opponering. nästa gång josefin. nej dags att samla energi till allt.

Kommentarer
Postat av: Tone

Hoppas du får göra massvis med roliga saker och utvecklas mycket! :)

2012-02-28 @ 22:10:19
URL: http://colourtones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0